tel. 501-651-198 (całodobowy)

tel. 601-975-562 (w godzinach pracy biura)

e-mail: bok@pwikzabki.pl

Wykrycie i usunięcie awarii sieci wodno-kanalizacyjnej w terenie miejskim w dużym stopniu zależy od czujności i spostrzegawczości samych mieszkańców. Sieć jest rozległa, skomplikowana i dobrze ukryta pod ziemią i dlatego nie sposób wykryć systemem monitoringu wszystkich uszkodzeń. Zgłoszenia o awariach, czy tylko o podejrzeniach awarii trzeba kierować pod numer telefonu naszego pogotowia wodno-kanalizacyjnego – wówczas reakcja jest najszybsza. Dzwoniąc należy przede wszystkim dokładnie określić miejsce zdarzenia – nazwę ulicy i najbliżej znajdujący się numer budynku. Jeżeli w pobliżu nie ma budynku z adresem, należy podać nazwę najbliższej ulicy i jakiś pobliski znany punkt orientacyjny: sklep, słup energetyczny, duże drzewo.

Po zlokalizowaniu awarii i dokonaniu wstępnych oględzin odpowiednia ekipa określi jej przyczynę i rozmiar. Dopiero na podstawie tych danych zostaną podjęte decyzje o niezwłocznym usunięciu wycieku wody lub ścieków przez dedykowane do takich prac zespoły.

Uwaga! Jeśli widzisz pękniętą rurę, cieknącą lub płynącą wodę w budynku, w którym mieszkasz – skontaktuj się z administratorem, który powinien zająć się usunięciem awarii instalacji wewnętrznych.