O G Ł O S Z E N I E
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Ząbkach sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:
Zastępca kierownika w dziale Wodociągów i Kanalizacji
I. Miejsce pracy: Miasto Ząbki, ul. Hubalczyków 1 .
II. Główny zakres obowiązków:
- Zastępowanie Kierownika Działu Wodociągów i Kanalizacji.
- Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad:
- brygadą ds. montażu i wymiany wodomierzy,
- stanowiskiem ds. gospodarki wodomierzowej,
- stanowiskiem ds. kontroli i monitoringu,
– wyodrębnionych w strukturze działu, poprzez:
- zapewnienie prawidłowej organizacji pracy, w tym dbałość o zapewnienie potrzebnych środków i narzędzi do realizacji zadań,
- bieżące nadzorowanie terminowego i zgodnego z obowiązującymi procedurami prowadzenia spraw poprzez podległych pracowników,
- sprawne współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki, w zakresie realizowanych zadań,
- bieżącą kontrolę jakości wykonywania zadań przez poległych pracowników oraz bieżący monitoring mogących wystąpić ryzyk,
- bieżące prowadzenie czynności wykonywanych przez pracowników, w szczególności sporządzenie planu pracy, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie planu urlopów podległych pracowników,
- koordynowanie racjonalnego wykorzystania czasu pracy podległych pracowników,
- inicjowanie działań zmierzających do minimalizowania kosztów funkcjonowania podległej brygady i samodzielnych stanowisk (energii, paliwa, godzin pracy),
- dbanie o szkolenia i rozwój zawodowy podległych pracowników zgodnie z potrzebami Spółki.
- Zabezpieczenie właściwej eksploatacji pod względem techniczno – ekonomicznym majątku Spółki znajdującego się na wyposażeniu działu.
- Planowanie prac związanych z prawidłowym utrzymaniem i konserwacją urządzeń pomiarowych na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, będących w posiadaniu Spółki oraz dokumentacji technicznej, w tym zakresie.
- Bieżące gromadzenie i przekazywanie przełożonemu materiałów i informacji niezbędnych do opracowywania prognoz, analiz i sprawozdawczości w zakresie zadań realizowanych przez dział.
- Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad prowadzeniem ewidencji wodomierzy, ich ponowną legalizacją albo wymianą na nowe po upływie terminu legalizacji,
- Prowadzenie rejestru odczytów wodomierzy oraz przepływomierzy do rozliczeń za ścieki wykorzystywanie w obowiązujących systemach Spółki Aqueduct w technologii LoRaWAN z automatyczną transmisją danych pomiarowych w trybie on-line.
- Nadzór nad terminowością odczytów wodomierzy.
- Realizowanie harmonogramu odczytów uzgadnianego z Biurem Obsługi Klienta Spółki.
- Wdrażanie systemu stacjonarnego odczytu wskazań wodomierzy.
- Kontrola i monitoring nielegalnych zrzutów ścieków – wód opadowych, gruntowych z terenów budowy oraz nielegalnych poborów wody z sieci wodociągowej. Przekazywanie informacji do działu BOK celem aktualizacji rejestrów.
- Bieżące wypisywanie zleceń dla podległych pracowników na pobranie materiałów z magazynu.
- Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do zamówień publicznych dotyczących gospodarki wodomierzowej oraz monitoringu sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
- Współpraca z działem systemu informacji przestrzennej GIS w zakresie monitoringu sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
- W sytuacjach wyjątkowych zastępowanie kierownika działu GIS.
- Nadzór oraz realizacja dofinansowań przedsięwzięć pozyskanych przez Spółkę, z funduszy zewnętrznych dotyczących zintegrowanych systemów monitoringu infrastruktury sieci wodociągowej- kanalizacyjnej oraz źródeł energii odnawialnej.
III. Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne z zakresu inżynierii sanitarnej lub budowlanej;
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe;
- mile widziana znajomość ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych i powiązanych z nimi aktów prawnych,
- praktyczna znajomość systemów/ programów informatycznych: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, MS Windows,
- Umiejętność współpracy w zespole,
- Wysoki poziom zaangażowania w wykonywaną pracę,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Komunikatywność,
- Samodzielność,
- Skrupulatność,
- Prawo jazdy kat. B.
IV. Co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę
- Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), premie i nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, nagrody jubileuszowe,
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
- Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin,
- Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej.
- Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie.
- Przyjazne środowisko pracy: klimatyzowane pomieszczenia.
V. Dodatkowe informacje:
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Przed wyłonieniem do zatrudnienia wskazani w protokole z naboru kandydaci poproszeni zostaną o przesłanie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych określonych w ogłoszeniu.
- CV (życiorys) oraz wszystkie oświadczenia złożone przez kandydatki/kandydatów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydatki/kandydata, a oświadczenia dodatkowo datą ich sporządzenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do Spółki). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.
- Pracę możesz rozpocząć od: 1 lub 15 dnia miesiąca.
- Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- test wiedzy (w przypadku spełnienia wymagań formalnych przez co najmniej 10 kandydatów),
- rozmowa kwalifikacyjna
VI. Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- CV (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
VII. Terminy:
- Termin na składanie ofert: do 18 lutego 2022 r.
- Oferty należy składać listownie w zamkniętych kopertach, na adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Ząbkach sp. z o.o. ul. Hubalczyków 1, 05-091 Ząbki, z dopiskiem „oferta pracy – zastępca kierownika działu WK”.
VIII. RODO
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Ząbkach sp. z o.o. ul. Hubalczyków 1, 05-091 Ząbki.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: informujemy, że możecie się Państwo kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną na adres e-mail: daneosobowe@zabki.pl, 783-220-250 lub listownie na adres korespondencyjny: ul. Hubalczyków 1, 05-091 Ząbki.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
- Informacje o odbiorcach danych: informujemy, że Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawnionym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych: żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- 6 ust. 1 lit. b i c RODO;
- 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
_________________________________________________________________________________________________________________
INFORMACJA O WYBORZE
Komisja ds naboru dokonała weryfikacji dokumentów, przeprowadziła rozmowy i w dniu 4 marca 2022 r. dokonała wyboru.
Stanowisko zastępcy kierownika w Dziale Wod-Kan zostało powierzone Panu Dariuszowi Balcer.
Szczegóły w protokole.